Konsultacija telefonu: +370 600 75522; Konsultacija el. paštu: info@tavosapnas.lt

D.U.K.

Bendri klausimai

 

1. Kiek laiko trunka pristatymas?

Pristatymas paprastai trunka 2-3d.d., išskyrus, kai užsakymai yra siuvami arba šventinis laikotarpis.

 

2. Ar išrašote išankstines sąskaitas faktūras ir PVM sąskaitas faktūras?

Taip, išrašome. PVM sąskaitas faktūras gaunate automatiškai po siuntos išsiuntimo į nurodytą el. paštą tais rekvizitais, kuriuos nurodėte darydami užsakymą.

 

3. Ar galimas atsiskaitymas pristatymo metu?

Taip, atsiskaityti galima kurjeriui pristačius siuntą bankine kortele.

 

4. Ar galima padaryti užsakymą paskambinus telefonu, parašius el. laišką arba Facebook asmeninę žinutę?

Taip, susisiekite su mumis ir mes Jums padėsime padaryti užsakymą.

 

5. Ar galima grąžinti nepatikusią prekę?
Taip, grąžinti galima, jeigu tai nėra negrąžintos prekės. Visą informaciją rasite skiltyje "Taisyklės".

 

6. Ar siunčiate prekes į užsienį?

Taip, į užsienį siuntas siunčiame Lietuvos paštu.

 

7. Ar turite fizinę parduotuvę?

Taip, mūsų fizinė parduotuvė yra Jurbarke, Dariaus ir Girėno 79A.

 

8. Ar fizinėje parduotuvėje turite tai, kas yra elektroninėje?

Taip, visos prekės, kurios yra internetinėje parduotuvėje, yra ir fizinėje.

 

9. Ar taikote nuolaidas perkant didmena?

Mes nesame didmeninkai, todėl specialių kainų nuo tam tikro kiekio neturime. Nuolaidas taikome individualiai, priklausomai nuo kiekio.

 

10. Ar siuvate pagal išmatavimus?

Taip, siuvame pagal individualius išmatavimus. Galime pasiūti užuolaidas, patalynės komplektus, paklodes, miegmaišius, kokonus, vystyklus ir t.t. Norint užsisakyti - turite su mumis susisiekti asmeniškai.